Chì avete bisognu di sapè nantu à a decorazione di luci di linea LED?

Quandu u decoru, i luci di linea led sò usati cum'è strumenti di illuminazione, è naturalmente sò materiali di custruzzione indispensabili per a decorazione.Tuttavia, ci sò parechji tippi di lampade, cum'è candelabri, lampade di tettu, downlights, spotlights, lampade murale, lampade di linea, etc., ogni tipu di lampade è lanterna sò abbaglianti, è e so funzioni sò ancu diverse.U gruppu d'amichi in Xiaobei deve esse attentu à elli quandu compra.A qualità è l'aspettu di i lampi è e lanterne, ma ancu per capiscenu chì tipu d'occasioni sò adattati per e diverse lampade.
Introduzione à a classificazione secondu l'usu di scena di illuminazione

salone

U salottu hè un locu impurtante per riunioni di famiglia, relaxazione è ricezione di i visitori.In generale, i lampi in u salottu prestanu più attenzione à l'apparenza!Pudete sceglie secondu a dimensione è u stile di u spaziu.

Stile concisu: lampada da terra muderna è di moda + striscia di lampada + downlight

stile minimalista è altri più adattati per luci lineari LED + lampadari di modellazione

I pruduttori di lampade di linea Led ricordanu cun calore à tutti di ùn installà micca l'illuminazione culurita in a stanza, in particulare a stanza di i zitelli, perchè pruvucarà un gran dannu à a vista di i zitelli, è ancu interferiscenu cù u sviluppu normale di u sistema nervu cintrali di u cervellu.

1. L'apparenza hè squisita, è a cunnessione trà u plug è u corpu di lampa hè perfettamenti cusitu.

Siconda, a rigidità di u corpu di lampa impedisce danni à i perle di lampa è altri cumpunenti.

3. U cablaggio di u plug LED linear lamp ùn pò esse torciata à vuluntà.Hè fissatu in u corpu di a lampada.A maiò parte di l'attrezzi di illuminazione LED esterni sò dannighjati perchè a cola è u filu sò strappati è l'acqua entra in u cortu circuitu.

Quartu, u cuntrollu esternu di a lampada lineale led hè 90 2835 perle di lampada, l'effettu di l'acqua perseguita hè più bella, è a densità di perle di lampada hè alta è l'effettu di mistura di culore hè bonu.

5. Dopu à u rapportu di prova di a prova di affidabilità, hè cunclusu chì ùn ci hè nè luce morta, nè ingiallimentu, nè cracke, nè siparazione dopu à 160 giru di prova di invechjamentu d'impattu sottu à l'ambiente di alta temperatura 100 ° è bassa temperatura -40 °. , è u ligame colloidale hè intactu.


Tempu di post: 24-lugliu-2021