Chì sò i ragiuni per quessa chì i fonti di luce puntuale led sò piaciuti?

Caratteristiche di a fonte di luce puntuale LED:

1. Funzionalità: Tramindui a fonte di luce di u puntu LED è a schermu di visualizazione LED ponu esse cuntrullati da l'urdinatore per trasmette l'infurmazioni di publicità in tempu reale, trasmette video di publicità, è rimpiazzà u cuntenutu di publicità à vuluntà.U display LED hà pixel più altu, è a precisione di a visualizazione hè currispundenu più alta, è hè efficace à distanza vicinu.Ancu megliu, a visualizazione di a fonte di luce di u puntu LED hà ancu un effettu visuale assai bonu quandu si vede da una distanza, chì ponu scuntrà i bisogni visuali di longa distanza di grande publicità.I cambiamenti di u neon signu sò relativamente monotoni, è ùn ponu micca esse usatu per a trasmissione in tempu reale è a sustituzione di u cuntenutu di publicità.A funzione di l'applicazione hè povera..

2. Features: Si pò esse prugrammatu à cuntrullà parechji cambiamenti simultanea à vuluntà, è pò compie cambiamenti full-culore cum'è synchronized culuritu, salto, scan, è flussu.Pò ancu formà una schermu di matrice di punti cù parechje fonti di luce punti per cambià diverse imagine, testi è animazioni.funzione, etc.;hà caratteristiche cum'è bassa putenza è super longa vita.

3. Prutezzione di l'ambiente: L'illuminazione verde hè una pulitica di cuncepimentu ecologicu chì u mondu seguita.LED hè una fonte di luce d'alta efficienza è risparmiu d'energia.Ùn hè micca bisognu à esse pienu di mercuriu.Pò riduce u cunsumu d'energia è riduce l'emissioni di gasi di serra è altri contaminanti in l'atmosfera.Usu cumminatu di cellule solari.

4. Diversità di l'occasioni di l'applicazioni: i fonti di luce di punta LED ponu esse aduprati micca solu per schermi a matrice di punti, ma ancu per i contorni di l'edificazioni, ponti è altri edifici in prughjetti di illuminazione urbana, è di decoru d'internu è prughjetti di illuminazione per i posti di divertimentu cum'è l'alberghi. è alberghi.Ha grandi prospettive di u mercatu.


Tempu di Postu: May-07-2021