Chì sò l'effetti di prugrammazione di i luci di pixel LED cumuni?

Chì sò l'effetti di prugrammazione di i luci di pixel LED cumuni?

1. I cambiamenti culuriti in generale.​​

2. Cambia in scala di grisgiu generale.
3. Cambia di culore unicu da manca à diritta, è cambia di culore unicu da diritta à manca.

4. Batti.

5. Torna è avanti cambià monocromu.Cambiamenti monocromatici da dui lati à mezu, è cambiamenti monocromatici da mezu à dui lati;cambiamenti monocromatici da i dui lati à u mezu, è alternativamente da u mezu à i dui lati.
6. I tratti di un culore currianu da a manca à a diritta, è i tracce di un culore da a diritta à a manca.
I lumi di pixel LED di Xinsihe ponu organizà i prugrammi per elli stessi secondu i bisogni di l'utilizatori, cooperanu cù a musica, anu un forte putere di scossa, è ponu cuntrullà u sfarfallu è diversi effetti dinamichi chì cambianu u culore à u stessu tempu secondu u ritmu, furmendu "multi-culore". , spot multi-bright, multi-pattern” U cambiamentu.Installa nantu à u muru internu, hè novu, ecologicu, culurita è piena di cambiamenti.Se i luci di pixel sò incrustati nantu à u muru esternu di tuttu u bastimentu, pò creà un effettu "imaginatu, inesperu".In u ghjornu, ancu s'è e luci ùn sò micca accese, l'effettu generale di i luci di pixel hè un grande effettu inkjet.Stu metudu di stallazione ùn solu risparmia energia, ma ancu ottene l'effettu di avè una schermu di publicità LED durante u ghjornu è a notte.
Gamma d'applicazioni di luci di pixel: illuminazione di paisaghji esterni di KTV, alberghi, centri commerciali, edifici, ponti è altre strutture pubbliche.Billboards, scatuli luminosi, etc.


Tempu di post: Jul-25-2022