Quattru vantaghji di a luce di inundazione LED

I spotlights sò ancu chjamati spotlights, spotlights, spotlights, etc. Hanu cumpunenti decorattivi più pesanti è anu forme tondi è quadrate.In generale, a dissipazione di u calore deve esse cunsideratu, perchè u so aspettu hè simili à i floodlights tradiziunali.Ci hè ancu qualchì differenza in i luci.Hè principarmenti utilizatu in edifici singuli, illuminazione di pareti esterni di edifici storici, illuminazione permeabile interna è esterna di edifici, illuminazione locale interna, illuminazione di paisaghji verdi, illuminazione di cartelloni, cultura medica è altre illuminazione di strutture speciali, bar, sale di ballu è altre atmosfera di divertimentu. illuminazione.U mutivu per chì i floodlights sò cusì populari hè perchè anu quattru vantaghji maiò.
U floodlight hè in realtà una spezia di spotlight, cusì u so angulu di illuminazione pò esse aghjustatu, cusì u so usu hè più flexible, è u floodlight generale avarà un pianu di scala di regulazione d'angolo, in modu chì pò esse in cunfurmità cù i marcati di u pianu di scala. L'ajustamentu hè più precisu.
Vantaggio 2: Ampia gamma di applicazioni
In cunfrontu cù altri apparecchi di illuminazione, a dimensione di u floodlight hè assai chjuca è squisita, cusì pò adattà à i bisogni di una gamma più larga di siti di installazione, è ùn hè micca propensu à danni durante l'usu, è ùn serà micca causatu da troppu. usu longu.Calore, naturalmente, a so vita di serviziu hè relativamente longa.
Vantaggio 3: Nisun controller
In cunfrontu cù altri apparecchi di illuminazione, u prughjettore pò esse usatu senza un controller, è una varietà di effetti di illuminazione speciale ponu esse ottenuti durante l'usu, cum'è u cambiamentu graduale di a luce, u cambiamentu di u culore di a luce, u saltu di l'illuminazione. luce, è luce.Questu hè un effettu di decorazione di illuminazione dinamica avanzata chì e lampade ordinarie ùn ponu micca ottene.
Vantaggio 4: Bon effettu di illuminazione
Perchè hè veramente un tipu di spotlight, hà a funzione di spotlighting, cusì l'effettu di luce da u spotlight hè assai bonu, u culore di a luce hè assai luminoso, è a purità di u culore hè assai alta, ancu s'ellu u culore di luce. di u spotlight hè relativamente Hè bellissima, ma a so luce ùn hè micca affascinante.À u cuntrariu, hè assai suave, chì hè assai adattatu per a decorazione di l'illuminazione lucali in a casa.Inoltre, u floodlight hè ancu un attellu di illuminazione assai risparmiu d'energia, chì hè assai risparmiu d'energia durante l'usu, perchè u so putere ùn hè micca altu.

/dmx-led-3d-tubes/


Tempu di Post: 19-May-2021