Chì tippu di luce hè a surghjente di punta LED?

Pozizione attuale: Austech Lighting> News Center> Chì tippu di luce hè una fonte di luce LED?

Chì tippu di luce hè a surghjente di punta LED?

Fonte di luci puntu LED hè un novu tippu di lampada decorativa, chì hè un supplementu à a fonte di luce lineare è l'illuminazione inundazione. Lampade intelligenti chì ponu rimpiazzà certu specificazioni di schermi di visualizazione cù effetti di punta è superfici per mezche di colore di pixel. A fonte di luci di punta LED hè idealizata cum'è una fonte di luce di particule. A fonte di luce hè un cuncettu fisicu astratto, per simplificà a ricerca di i prublemi fisichi. Cum'è un pianu liso, un puntu di massa, è senza resistenza di l'aria, si riferisce à una fonte di luce chì emette uniforme da un puntu à u spaziu circundante.

U LED hè un diode di luce luminosa. U so principiu di travagliu è alcune caratteristiche elettriche sò listesse di i diodi di cristalli ordinari, ma i materiali cristallini utilizati sò diffirenti. LEDs include diverse tipi di luce visibile, luce invisibile, laser, etc., è LED di luce visibile sò cumuni in a vita. U culore di luce di i diodi di emissione di luce depende di i materiali usati. Attualmente ci sò parechje culori cum'è giallu, verde, rossu, aranciu, blu, viola, cyan, biancu è culore chjaru, è ponu esse fatte in diverse forme cum'è rettanguli è cercle. LED hà i vantaghji di a longa vita, di piccula taglia è di pesu ligeru, cunsumu di putenza bassa (risparmiu d’energia), costu bassu, etc., è bassa tensione di travagliu, alta efficienza luminosa, tempu di risposta luminosa estremamente curtu, intervallu di temperatura operativa larga, luce pura u culore, e struttura forte (Resistenza à scossa, resistenza a vibrazione), prestazione stabile è affidabile è una seria di caratteristiche, sò assai favuriti da e persone.
U corpu luminosu di u LED hè vicinu à a fonte di luce "puntu", è u designu di a lampada hè più cunvene. Eppuru, se hè adupratu cum'è una visualizazione di grande area, u cunsumu attuale è u puteru sò à tempu grossi. I LED sò generalmente usati per apparecchi di visualizazione cum'è luci indicatori, tubi digitali, pannelli di visualizazione è apparecchi di accoppiamentu fotoelettrici di l'equipaggiu elettronicu, è sò ancu usati per e comunicazioni ottiche, etc., è ancu per a decorazione di contorni di costruzione, parchi di divertimenti, cartelloni, strade, tappe è altri posti.

Fonte di luci di puntu LED, utilizza un solu LED cum'è fonte di luce, è u chjassu di luce hè cuntrullatu à traversu a lente di forma libera lente di emissione di luce, chì rializeghja un cunsumu pocu di energia, alta gamma, bassa mantenimentu, è longa vita. Dopu a prova tecnica, cumpleghja i requisiti di normi tecnichi pertinenti. . Un novu tipu di sistema otticu di luci di balisa chì currisponde à a lente di forma luminosa di forma libera è a LED di punta di luce hè una impurtante innovazione tecnologica realizata da u dispositivu liggeru.

In comparatione cù e fonti di luce tradiziunali, i fonti di lumera LED sò di piccula dimensione è di luce in pesu. Puderanu esse fatte in dispositi di diverse forme per facilità l'arrangementu è u disignu di diverse lampade è equipaghjoli, cù una forte adattabilità è una larga gamma di applicazioni. Bè rendimentu ambientale. Siccomu a fonte di luce LED ùn hà micca bisognu di aghjustà mercure metallicu in u prucessu di pruduzzione, dopu chì u LED hè scartatu, ùn pruvucarà micca contaminazioni di mercuriu, è i so rifiuti ponu esse guasi riciclati, chì ùn solu risparmià risorse, ma ancu prutege l'ambiente. A fonte di luce LED sicuru è stabile pò esse guidata da corrente diretta di bassa tensione, è a tensione di alimentazione generale hè trà 6 ~ 24V, cusì a prestazione di sicurezza hè relativamente bona, soprattuttu adattata per i lochi publichi. Inoltre, in cundizioni esterni migliori, e fonti di luci LED anu una decadenza luminosa più bassa è una vita più longa di e fonti di luce tradiziunali. Ancu s'ellu sò spessu accesati è disposti, a so vita di serviziu ùn serà micca affettata.


Post tempu: Ago 04-2020