Chì ghjè u principiu tecnicu di lavatrice a parete LED?

In l'ultimi anni, a lavatrice di parete LED hè stata largamente usata in diversi lochi, cum'è l'illuminazione per u muru di l'edificazioni di e imprese è l'azienda, l'illuminazione di l'edificii di u guvernu, l'illuminazione di i muri di l'edificii storichi, i locali di intrattenimentu, ecc .; a gamma participata hè ancu crescente Wider. Da l'internu originale à l'esternu, da l'illuminazione parziale originale à l'illuminazione generale attuale, hè a migliione è u sviluppu di u livellu. Mentre u tempu avanza, i lavatrici di muru LED si svilupperanu in una parte indispensabile di u prughjettu di l'illuminazione.

1. I paràmetri di basi di a lavatrice di muro LED di alta putenza

1.1. tensione

A tensione di lavatore di parete LED pò esse suddivisa in: 220V, 110V, 36V, 24V, 12V, parechji tipi, per quessa, prestemu attenzione à a tensione currispondente quandu sceglite l'alimentazione elettrica.

1,2. livellu di prutezzione

Questu hè un paràmetru impurtante di a lavaria di muru, è hè ancu un indicatore impurtante chì afecta a qualità di u tubu di guardrail attuale. Avemu da fà bisogni stretti. Quandu l'avemu aduprà in esterni, hè megliu esigene chì u livellu impermeable sia sopra à IP65. Hè ancu dumandatu di avè a resistenza di pressione pertinente, resistenza à chipping, resistenza alta è bassa a temperatura, resistenza à a fiamma, resistenza à l'impattu è u gradu di invechjate IP65, 6 significa completamente impedisce l'ingressu di a polvara; 5 significa: lavà cù l'acqua senza dannu.

1,3. temperatura di travagliu

Perchè i lavatori di muru sò generalmente usati in apertura più, stu paràmetru hè più impurtante, è i requisiti per a temperatura sò relativamente elevati. In generale, avemu bisognu di a temperatura outdoor à -40 ℃ + 60, chì pò travaglià. Ma a lavapiatrice hè fatta di casca d'aluminiu cù una dissipazione di u calore megliu, cusì stu requisitu pò esse cumplessu da a lavatrice generale.

1,4 angolo di emissione di luce

L'angolo di luce hè generalmente strettu (circa 20 gradi), mediu (circa 50 gradi), è largu (circa 120 gradi). Attualmente, a distanza di projeczione più alluntanata da a lavagna di muru LED di alta putenza (angolo strettu) hè di 20 à 50 metri

1,5. Numaru di lampade LED

U numeru di LED per a lavatrice universale di muru hè di 9 / 300mm, 18 / 600mm, 27 / 900mm, 36 / 1000mm, 36 / 1200mm.

1.6. specificazioni culore

2 segmenti, 6 segmenti, 4 segmenti, 8 segmenti in pienu culore, culore culuritu, rossu, giallu, verde, blu, viola, biancu è altri culori

1,7. specchiu

lenti riflettive di vetru, a trasmissione di a luce hè di 98-98%, micca faciule da nebbia, pò resistà a radiazione UV

1,8. Metudu di cuntrollu

Ci sò attualmente dui metudi di cuntrollu di u lavatore di muru LED: u cuntrollu internu è u cuntrollu esternu. U cuntrollu internu significa chì ùn es necessariu micca un controller esternu. U progettista dissi u sistema di cuntrollu in a lampada di muru, è u gradu di effettu ùn pò micca cambiatu. U cuntrollu esternu hè un controller esternu, è u so effettuu pò esse cambiatu aghjustendu i buttoni di u cuntrollu principale. Di solitu in prughjetti à grande scala, i clienti puderanu cambià l'effettu nant'à i so propri bisogni, è tutti usemu suluzioni di cuntrollu esternu. Ci hè ancu parechje lavatrici per muru chì supportanu direttamente i sistemi di cuntrollu DMX512.

1,9. surghjente di luce

In generale, i LED 1W è 3W sò usati cum'è fonti di luce. Tuttavia, à causa di a tecnulugia immatura, hè più cumune d'utilizà 1W in u mercatu attualmente, perchè 3W genera una grande quantità di calore, è a luce diminuisce più rapidamente quandu u calore hè eliminatu. I paràmetri di sopra anu da esse cunsideratu quandu scegliamu una lavatrice da parete di alta potenza LED. Per distribuisce a luce emessa da u tubu LED per a seconda volta per riduce a perdita di luce è fà megliu l'illuminazione, ogni tubu di LED di u lavatore di muru hà una lente d'Alta efficienza fatta di PMMA.

2. U principiu di travagliu di lavatrice a parete LED

A lavatrice di parete LED hè relativamente grande è hè megliu in termini di dissipazione di u calore, dunque a difficultà di cuncepimentu hè assai ridutta, ma in applicazioni pratiche, ci pare ancu chì l'azionaria di corrente constante ùn hè micca assai bè, è ci sò parechji danni. . Dunque cumu fà chì a lavatrice pare à travaglià megliu, u focusu hè nantu à u cuntrollu è l'accionamentu, u cuntrollu è u cunduce, è poi piglieremu tutti à amparà.

2.1. U dispositivu currente à LED constant

Quandu si tratta di produtti LED di alta putenza, citemu tutti l'azionaria attuale constante. Cosa hè LED un currente di custante constant? Indipendentemente da a dimensione di a carica, u circuitu chì mantene a corrente di u LED custante hè chjamatu drive di corrente constante LED. Se un LED 1W hè usatu in u lavatore di u muru, generalmente usemu un attuale di LED constant 350MA LED. U scopu di utilizà l'azionariu di corrente LED hè di migliurà a vita è l'attenu di a luce di u LED. A scelta di fonte d'attuale constante hè basatu annantu à a so efficienza è a so stabilità. Prova di sceglie una fonte currente constante cun altissima efficienza quantu pussibule, chì pò riduce a perdita di energia è a temperatura.


2.2. l'applicazione di lavatore di muro led

Occasioni principali di l'applicazione è effetti ottenibili di a lavatrice da parete La lavatrice di parete LED hè cuntrullata da u microchip incorporatu. In picculi applicazioni ingegneria, pò esse usatu senza un controller, è pò ottene cambiamentu graduale, salto, flashing di culore, lampeghju casuali è cambiamentu graduale. L'effetti dinamichi cum'è l'alternanza pò ancu esse cuntrullati da DMX per uttene effetti cum'è perseguite è scanning.


2.3. Postu d'applicazione

Applicazione: Edificiu unicu, illuminazione murale esterna di edifici storichi. In l'edificiu, a luce hè trasmessa da l'esternu è l'illuminazione lucale interna. Illuminazione verde di u paisaghju, lavatore di parete LED è illuminazione di cartellone. Illuminazione specializata per e instalazioni mediche è culturali. Illuminazione di l'ambiente in i posti di divertimentu cum'è bars, sale di ballu, ecc.


Post tempu: Ago 04-2020