Chì sò i vantaghji di e fonti di luce LED puntu?

Cum'è una nova generazione di surghjente di luce, a fonte di lumine di punta LED adopta una fonte di luce di luce LED integrata, chì ponu emettenu culori diffirenti sicondu i bisogni; à u listessu tempu, pò ancu esse custruitu in chip di microcomputer, attraversu un cuntrollu di prugrammazione, per uttene effetti di culore cume gradient di culore, salto, scansione è acqua; Ancu a pantalla di visualizazione di una certa specificazione pò esse rimpiazzata da a combinazione di matri è di forme di pixel multipli di fonte di luce, è diverse mudeli, testu è animazione, effetti video, etc. ponu esse cambiati; e fonti di luci puntuali sò estremamente utilizati in i prughjetti di l'illuminazione di paisaghji esterni.

I fonti di luci di punta LED sò assai sferenti da a radiazione tradiziunale di u calore è di e fonti di luce di scaricamentu di u gas (cum'è lampe incandescenti, lampade di sodiu à alta pressione).

I fonti di luci LED puntali attuali anu i seguenti vantaghji in l'illuminazione:

1. bona sismica è resistenza à l'impattu

A struttura di basa di a fonte di luce di punta LED hè di mette u materiale semiconductor elettroluminescente nantu à u quadru di u principale, è dopu a sigillà cun resina epossidica intornu à questu. Ùn ci hè nisuna casca di vetru in a struttura. Ùn ci hè bisognu di vacuum o fillà un gasu specificu in u tubu cum'è lampi incandescenti o fluorescenti. Dunque, a fonte di luce LED hà una bona resistenza à i scossi è a resistenza à l'impattu, chì porta a cunvenzione à a produzzione, u trasportu è l'usu di a fonte di luci LED.

2. sicuru è stabile

A luminezza di punta LED pò esse guidata da bassa tensione DC. In circustanzi normali, a tensione di alimentazione hè trà 6 è 24 volt, è u rendiment di sicurità hè megliu. Hè particularmente adattatu per l'usu in lochi publichi. Inoltre, in un ambiente esternu megliu, a fonte di luce hà menu atenuazione di e luce chì i fonti di luce tradiziunali è hà una longa vita. Ancu s'ellu hè spessu attivatu è disattivatu, a so vita ùn serà micca affettata.

3. bellu rendimentu ambientale

Perchè a fonte di luci di punta LED ùn aghjunghjenu mercuriu di metallu durante u processu di pruduzzione, ùn pruvucarà micca a contaminazione di mercuriu dopu esse scartata, è i so rifiuti ponu esse riciclati, salvendu risorse è prutegge l'ambiente.

4. U tempu di risposta rapida

U tempu di risposta à i lampi incandescenti hè milisegondi, è u tempu di risposta per l'illuminazione hè a nanosegonda. Dunque, hè stata aduprata assai in i campi di i semafori è di e luci di vittura.

5. Ajustazione di luminosità bona

Sicondu u principiu di a sorgente di luci di puntu LED, a luminosità o u flussu di a luminosità sò cambiati pusitivamenti da l'attuali di basa. U so corrente di travagliu pò esse grande o chjucu in u marcu qualificatu, è hà una bona adattabilità, chì fonda a realizazione di l'illuminazione soddisfatta da l'utente è di u cuntrollu continuu di luminosità di e fonti di lumine di punta LED.

HTB1IIe6di6guuRkSmLy763ulFXal

 


Post tempu: Ago 04-2020